Utegym flyttas från Vilundaparken till Skälbyplan
Det populära utegymmet i Vilundaparken ska flyttas till Skälbyplan. Kultur- och fritidskontoret har genomfört ett avrop på ramavtal för entreprenaden för att genomföra flytten. Beslutet fattades som ett delegationsbeslut och har nu anmälts till nämnden. Flytten syftar till att omfördela kommunens fritidsresurser till nya områden.